zaterdag 6 september 2014

Dadeltakken en Hoorntjes


Ze zijn er weer....Dadeltakken.
Ik ben blij ook, want er waren er een paar aan vervanging toe, die toch niet zo mooi ingedroogd waren.
Ik heb een mega grote tak gekocht, en daar zelf trossen van geknipt...
Alhoewel ik de diep paarse kleur ook heel mooi vind, mogen ze van mij toch ook wel even groen blijven.
Deze heeft een plaatsje in de keuken gekregen.
Deze bankjes staan sinds kort ook in de keuken,
de houten schaal komt van het Markthuys. (klik)

ik ben benieuwd of ze buiten ook mooi verkleuren.
Ze worden niet nat, want we hebben een afdak
boven de voordeur.

De geloogde Franse Tafel die bij ons in de woonkamer staat, vind ik zo mooi, dat ik er ook wel een voor onze slaapkamer wilde...hier stond eerst de grote toogspiegel, maar die was ik zo beu...
Dus weer op zoek naar een Frans oud tafeltje...
Schoongemaakt...logen...en laten drogen...en dit is het geworden...
Het plaatje is nog niet helemaal compleet, maar dat is weer voor een andere post.


De oude deur die eerst beneden in de kamer stond, heb ik op het tafeltje gezet. ( Zie foto hier boven )
De deur heeft een wash gekregen in de kleur Tinn Kettle van Pure&Original, en daarna een laagje Paste Wax in de kleur Carbon.
Ook hier een dadeltak, een houten bak, gekocht bij het Markthuys, en twee hoorntjes
De hoorntjes komen van Nathalie van Huis&Haard (klik)
Dadeltakken en Hoorntjes in een oude houten schaal.





We gaan het weer gezellig binnen maken...HERFST...mijn favoriete seizoen.
Hier branden al weer iedere dag kaarsjes.

Fijn Weekend.
Inge