zondag 1 november 2015

BALLEN ENZO


Het is weer November, en langzaam komen hier de Winterversieringen in huis, althans zo noem ik het, want ik heb niet zo veel met Kerstversieringen...geef mijn maar een mosbal.
Het is zo leuk om een mosbal te maken, zo gebeurt met een groots effect. Op de eettafel staat een grote roestige schaal met een houten lepel en mosballen, meer heeft het niet nodig.
Hout en mos, een ideale combinatie.

Een mega grote bal op de tuintafel...gelijk heel veel sfeer.




Bij het tuincentrum kocht ik een Roze Kerstbal met een zilveren versiering bovenop...ik vond het model wel leuk... Deze heb ik geroest met de roestverf van ´t Stilleven. Alles is mogelijk met deze verf, ik heb er al zoveel meegedaan.

Gelijk iets meer sfeer met een mosbal.


Op de salontafel staat nog steeds de mega grote houten bak, die ik weer iets anders gedecoreerd heb. Ik had er al een houten schaal en een geroeste schaal ingezet, en deze heb ik gedecoreerd met druivenstronken.
Druivenstronken zijn decoratief, je hebt er niet veel voor nodig, om een vol geheel te krijgen. De ramshoorn heeft dezelfde bruintinten, en maakt het geheel nog stoerder.



dit hoekje is in de keuken...bij het tuincentrum zag ik deze sobere Kerstballen van PTMD, ze zijn zo mooi sober en mat van kleur...bruin en grijs tinten, ze passen dan ook perfect in een oude houten schaal.



Ik kreeg een tip van een Facebookvriendin, dat onze reportage in een Frans Magazine staat nl. Maison de Charme..daar ben ik best wel een beetje trots op. Hier heb ik een collage gemaakt, ben op het moment van alles aan het uitproberen, vond de kleuren wel mooi bij elkaar passen.


Ook bij de voordeur branden er in dit Seizoen kaarsjes. Deze wandornamenten (er hangen er twee)  heb ik al heel lang, en ik vindt ze nog steeds super mooi. Het kransje heb ik van Salim takjes gemaakt, zo kunnen ze de Winter wel door.

Nieuwe volgers WELKOM op MY CHOICE.
Tot de volgende keer.
inge