maandag 30 november 2015

KRUIKEN

In mijn vorige post had ik beloofd om terug te komen op deze tafel. In deze hoek stond een grote lamp, ik had hem destijds zelf gepimpt...was toen mooi, maar eigenlijk wilde ik een echte... maar ja...er hangt een behoorlijk prijskaartje aan een originele kruiklamp...

In deze hoek heb ik wel licht nodig, dus heb ik deze lamp weer van zolder gehaald, het kapje heeft de kleur piombo.
Bij PUUR WONEN in Oud Turnhout, heb ik een kruiklamp
binnen mijn budget kunnen kopen...met een grijze
linnen schotelkap..is toch het mooist bij dit soort lampen.

En ook deze kruik komt van PUUR WONEN
Mijn man heeft een nieuwe zuil gemaakt.

 De twee zuilen die achter de bank stonden heb ik op de kastenkamer gezet, die krijgen daar een plaatsje. Mijn man heeft een ruime sidetable gemaakt..en die staat nu achter de bank in de erker, met aan de ene kant de grote kruiklamp, en aan de andere kant dit groepje. De krans heb ik rechtop gezet, op een statief.... weer eens wat anders.
De twee houten balusters heb ik al een tijdje en komen van het Potterieke in Bavel.

Afgelopen Donderdag heb ik met een vriendin een rondje woonwinkels gedaan. Bij Seizoen & Stijl waren er weer sfeerdagen...wat hebben wij daar genoten...wat een sfeer...
Extra leuk is het dan om andere blogsters en volgers tegen te komen...en even een gezellig praatje te maken over onze passie.

We zijn ook nog naar de Potstal en de Stamkamer geweest..prachtig allemaal.
Dit beeld blijft mijn favoriet. In de stolp staan betonnen Angel Wings

En dan is het ineens weer December, en sluipt er hier en daar al wat Kerstdecoratie in en om het huis. Zoals deze festoen, die aan de poort hangt.

Ik wens iedereen een fijne pakjesavond.

Tot de volgende keer.
Inge