vrijdag 5 februari 2016

BIJKLETSEN

 De laatste tijd ben ik best wel actief op INSTAGRAM...van de week was ik naar nieuwe accounts aan het zoeken, en ik kwam een mooi account tegen waar ook een leuk blog aan vast zat...ik plaats hier de link van haar blog zodat jullie het ook kunnen bezoeken. De Graanzak (klik)

Kathy van het blog House by the Waterhole heeft mij gevraagd of ik jullie wilde vertellen dat ze gestopt is met bloggen.


Sidetable in de erker opnieuw gedecoreerd.

Ik ga Kathy missen in Blogland, want ik werd blij van haar posten, altijd zo enthousiast...Ze heeft nog geprobeerd om haar blog opnieuw op de rails te krijgen, maar dat lukte niet...door problemen met google.

Vertelde ik in mijn vorige post nog dat het laddertje door mijn man teruggezet werd...ik vond het toch te druk, en heb het weer weggehaald...later dit jaar gaat het laddertje dienst doen als handdoek rek in onze nieuwe badkamer.
Hangoor tafel...dit is voorlopig genoeg

De oude bellen die aan het laddertje hingen,
hangen ook leuk om de oude paspop.

Deze kast stond eerst in de kamer, maar mijn man wilde graag onze allereerste kast terug zetten in de kamer...zie vorige post...de muur achter deze kast was eerst Leem geverfd, maar op de een of ander manier, ik denk door het lichtinval was het géén mooie kleur...af en toe blauw, ik ergerde me er al langer aan, dus heb ik het hele plaatje omgegooid, en ook deze muur in de Persian Grey gezet...en de kast in Vatican Ground van Mia Colore...en hier staat de kast beter dan in de kamer.
Kijkje in de kast

Een tijdje geleden kocht ik deze baksteenmal...ik had er alleen nog géén goed plaatsje voor, deze mal heeft een tijdje tegen de muur gestaan, maar dat vond ik jammer, want je kunt er hele leuke dingen mee doen. Nu heeft mijn man een keukentafel gemaakt, en daat staat de mal heel mooi op. We wachten nog op stoelen, dan laat ik het hele plaatje zien.

Ik vertelde al dat ik best wel actief ben op Instagram, daarom heb ik afscheid genomen van Facebook.
Op Instagram ben ik te volgen onder de naam inge_my_choice, wie weet ontmoet ik jullie daar weer.

Voor iedereen een fijn Weekend,
Inge