vrijdag 8 juli 2016

HOUTEN VENSTERBANKEN

De houten vensterbanken voor de erker zijn ook klaar. Ik ben zeer tevreden over hoe het geworden is, de muren in de Gritti, de erker Persian Grey, en houten vensterbanken, die ik eerst in de loogbeits heb gezet, en daarna een greywash met de kleur Piombo. Het glimmende randje van de oude vensterbanken heb ik in de kalkverf gezet, zodat het nu mooi aansluit.
Zijraam rechts van de erker.

Zijraam links van de erker, ram staat inmiddels alweer
op de sidetable...och ja...

Kastjes heb ik in de kalkverf  gezet, de kleur is Nero.

Sidetable in de erker, met houten vijzels en een kruikje.
O ja...en de ram.

Sfeerplaatje serre...ik ben dan wel alle muren licht aan het maken,
maar deze muur mag donker blijven.

Deze foto wil ik jullie ook niet onthouden. Ik heb deze Hortensia´s Roze gekocht, en voor het tweede jaar bloeien ze nu deze kleur...ik heb er verders niets aan gedaan.

De kamer is nog niet helemaal klaar, er komt nog een andere tafel, en de grote kast krijgt ook een andere kleur.

Tot de volgende keer.