zaterdag 29 april 2017

VISNETJES


Een paar weken geleden liep ik door het tuincentrum, en mijn oog viel op deze ijzeren windlichten. Normaal zitten er stokjes in om hem helemaal uit te rekken, maar ik kocht hem zonder de stokjes, wist toen ook nog niet dat er stokjes bij hoorde, maar zo vindt ik hem leuker, beetje nonchalant.
Ben de dag erna terug gegaan voor nog eentje
Zo staat er weer wat anders op mijn kastje


En toen kreeg ik een tip dat er ook nog een grotere maat was. op naar het volgende tuincentrum, en daar hadden ze er nog eentje.
De windlichten zijn van PTMD. Dit setje staat in de serre, ik vindt ze erg leuk. Op Instagram noemde iemand ze visnetjes, en inderdaad dat was ook mijn gedachten toen ik ze zag.
Ik heb mijn keukenstoelen een greywash gegeven, ik vond ze te bruin, en daardoor staken ze erg af. Een tijdje geleden was ik bij Carla van VOC2012, en zij had leuke vachten. Nou ben ik normaal niet van de vachten, maar Carla zei probeer het eens, ik heb de kleinste mee naar huis genomen, en ik moet zeggen ik was om. Het staat erg leuk, en je hebt gelijk sfeer, nou moet ik oppassen dat ik niet mijn hele huis vol met vachten ga leggen.
Dit was met Pasen, nu zitten er schelpjes in .



Eind Maart ben ik ook nog jarig geweest, nou heb ik altijd wel iets op mijn verlanglijstje (lijst) staan. Ik wilde graag een krukje van HOFFZ, en deze is het geworden.

Ondertussen zit ik nu zonder lampen in de Woonkamer, half Mei zullen de nieuwe lampen binnen komen.
Dit jaar weer Zwarte Viooltjes gevonden.


Mijn man heeft twee nieuwe zuilen voor mijn gemaakt, de zuilen zijn van steigerhout, die ik een greywash gegeven heb. Als het goed is kleuren de Hortensia´s blauw.

Ondertussen zitten er ook al weer groene blaadjes aan de beuk, maar het gaat niet snel hoor, het is nog te koud.
Jarenlang alleen maar dode takken in huis, en nu planten, en ik vindt het nog leuk ook...deze staat in de serre bovenop de tv. kast. In de bijkeuken heb ik nog een erwtenplantje, die had ik tig jaar geleden ook op mijn slaapkamer thuis, alles komt weer terug zeggen ze weleens, en dat is ook zo. Ik zie nu ook weer de macramé hangers.
Was vandaag weer in het tuincentrum voor witte Pioenrozen, maar die waren er nog niet, wel deze mooie Artisjokken, als het goed is gaan ze indrogen, we zullen het zien. Ze staan wel erg leuk bij de stoere sobere pot, dus ik hoop dat ze nog lang zo blijven.

Hoop volgende keer mijn nieuwe lampen te kunnen showen.

Tot de volgende keer,
Inge