maandag 19 juni 2017

VAKANTIE



Ik las een Zomerstop in, er gebeurt vrij weinig op interieurgebied, en ik wil niet steeds maar dezelfde foto´s plaatsen. Na de Vakantie hebben we weer plannen genoeg.

Ik vlieg begin Augustus naar Finland, om mijn penvriendin te ontmoeten. Een vriendschap die ruim 40 jaar geleden is ontstaan op de middelbare school. Ik heb er erg veel zin in, want het is té lang geleden dat we elkaar gezien hebben, en ten tweede Finland is zo mooi, en het eten zo lekker...veel verse vis, géén gekweekte zalm, maar puur natuur...en heel veel rauwkost...dat komt goed uit want....

Afgelopen maanden ben ik met me zelf een uitdaging aangegaan, om vóór Augustus 20 kilo af te vallen, en dat gaat lukken, er is nu 14,5 kilo af, in 8 weken tijd. Ik ben ook weer begonnen met sporten, en dat bevalt me goed.

Ik wens alle lezers van MY CHOICE een geweldige Zomer, en een hele fijne Vakantie.

Tot Later,
Inge